Podmínky dodávky
Tyto podmínky byly naposledy aktualizovány dne 4. července 2023.
Tato stránka (spolu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů a Podmínkami použití webu) vám poskytuje informace o nás a právní podmínky ("Podmínky"), za kterých prodáváme jakékoliv produkty Manuka Doctor ("Produkty") uvedené na naší webové stránce na adrese www.manukadoctor.cz ("Stránka").
Tyto podmínky se vztahují na jakoukoliv smlouvu mezi námi o prodeji produktů vám ("Smlouva"). Před objednáním jakýchkoliv produktů z naší Stránky si tyto Podmínky pozorně přečtěte a ujistěte se, že jim rozumíte. Upozorňujeme, že před zadáním objednávky budete požádáni, abyste tyto Podmínky přijali zaškrtnutím políčka "Zaškrtněte, že souhlasíte s podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů." Pokud souhlasíte s podmínkami, zaškrtněte toto políčko. Pokud odmítnete podmínky přijmout, nebude vám umožněno objednat žádné produkty z naší stránky. Doporučujeme vytisknout kopii těchto podmínek nebo je uložit na váš počítač pro budoucí potřebu.
Tyto podmínky čas od času měníme, jak je uvedeno v odstavci 7. Při každém objednání produktů si tyto podmínky přečtěte, abyste pochopili, které podmínky se na vás vztahují v daném okamžiku.
Tyto podmínky a jakákoliv smlouva mezi námi jsou dostupné pouze v anglickém jazyce.
1. Informace o nás
1.1 Provozujeme webovou stránku www.manukadoctor.cz. Jsme Manuka Honey (Europe) Limited, společnost registrovaná v Irské republice pod číslem společnosti 653313 a s naší registrovanou kanceláří na adrese 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dublin 2, Irsko. Naše hlavní obchodní adresa je Palmerston House, Denzille Ln, Dublin, D02 WD37, Irsko. Naše DIČ je 3726778VH.
1.2 Podrobnosti o tom, jak nás kontaktovat (ať už jste spotřebitel nebo firemní zákazník), naleznete v odstavci 18 těchto Podmínek.
2. Naše produkty
2.1 Obrázky produktů na naší stránce slouží pouze k ilustračním účelům. Ačkoli jsme vynaložili veškeré úsilí, abychom zobrazili barvy přesně, nemůžeme zaručit, že zobrazení barev na vašem počítači přesně odráží barvu produktů. Vaše produkty se mohou mírně lišit od těchto obrázků.
2.2 Balení produktů se může lišit od toho, které je zobrazeno na obrázcích na naší stránce.
2.3 Všechny produkty zobrazené na naší stránce podléhají dostupnosti. Budeme vás informovat e-mailem, jakmile to bude možné, pokud vámi objednaný produkt není dostupný a nebudeme zpracovávat vaši objednávku.
2.4 Všechny recenze produktů, které zákazníci posílají na stránku, jsou pouze nestrannými, nezávislými názory vyjádřenými našimi zákazníky po zakoupení a použití produktů.
Upozorňujeme, že jakékoliv zákaznické recenze, které tvrdí o zdravotních přínosech produktů, jsou výhradně názory zákazníků a nejsou podloženy žádnými nezávislými vědeckými důkazy nebo klinickými studiemi provedenými společností Manuka Doctor.
Společnost Manuka Doctor spolupracuje s třetí stranou, která pro nás zajišťuje sběr zákaznických recenzí, a nezobrazí recenze zákazníků, které obsahují zcela nepřesná nebo nepodložená tvrzení.
Podrobnosti o tom, jak používáme vaše osobní údaje při odesílání zákaznické recenze, naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
3. Používání naší stránky
Vaše používání naší stránky se řídí našimi Podmínkami použití webu. Věnujte čas jejich přečtení, protože obsahují důležité podmínky, které se na vás vztahují.
4. Jak používáme vaše osobní údaje
Vaše osobní údaje používáme pouze v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů. Přečtěte si je, protože obsahují důležité podmínky, které se na vás vztahují.
Naše Zásady ochrany osobních údajů stanovují:
- Jaké osobní údaje shromažďujeme
- Jak shromažďujeme osobní údaje
- Jak používáme osobní údaje
- Jak sdílíme osobní údaje
5. Pokud jste spotřebitel
5.1 Pokud jste spotřebitel, můžete nakupovat produkty z naší stránky pouze v případě, že jste starší 18 let. Pokud jste mladší 18 let, můžete naši stránku používat pouze se souhlasem rodiče nebo opatrovníka.
5.2 Jako spotřebitel máte právní práva ve vztahu k produktům, které jsou vadné nebo neodpovídají popisu. Rady ohledně vašich práv jsou dostupné u vašeho místního poradenského centra pro občany nebo úřadu pro obchodní standardy. Nic v těchto podmínkách tato právní práva neovlivní.
Tyto podmínky byly naposledy aktualizovány dne 4. července 2023.
Tato stránka (spolu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů a Podmínkami použití webu) vám poskytuje informace o nás a právní podmínky ("Podmínky"), za kterých prodáváme jakékoliv produkty Manuka Doctor ("Produkty") uvedené na naší webové stránce na adrese www.manukadoctor.cz ("Stránka").
Tyto podmínky se vztahují na jakoukoliv smlouvu mezi námi o prodeji produktů vám ("Smlouva"). Před objednáním jakýchkoliv produktů z naší Stránky si tyto Podmínky pozorně přečtěte a ujistěte se, že jim rozumíte. Upozorňujeme, že před zadáním objednávky budete požádáni, abyste tyto Podmínky přijali zaškrtnutím políčka "Zaškrtněte, že souhlasíte s podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů." Pokud souhlasíte s podmínkami, zaškrtněte toto políčko. Pokud odmítnete podmínky přijmout, nebude vám umožněno objednat žádné produkty z naší stránky. Doporučujeme vytisknout kopii těchto podmínek nebo je uložit na váš počítač pro budoucí potřebu.
Tyto podmínky čas od času měníme, jak je uvedeno v odstavci 7. Při každém objednání produktů si tyto podmínky přečtěte, abyste pochopili, které podmínky se na vás vztahují v daném okamžiku.
Tyto podmínky a jakákoliv smlouva mezi námi jsou dostupné pouze v anglickém jazyce.
1. Informace o nás
1.1 Provozujeme webovou stránku www.manukadoctor.cz. Jsme Manuka Honey (Europe) Limited, společnost registrovaná v Irské republice pod číslem společnosti 653313 a s naší registrovanou kanceláří na adrese 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dublin 2, Irsko. Naše hlavní obchodní adresa je Palmerston House, Denzille Ln, Dublin, D02 WD37, Irsko. Naše DIČ je 3726778VH.
1.2 Podrobnosti o tom, jak nás kontaktovat (ať už jste spotřebitel nebo firemní zákazník), naleznete v odstavci 18 těchto Podmínek.
2. Naše produkty
2.1 Obrázky produktů na naší stránce slouží pouze k ilustračním účelům. Ačkoli jsme vynaložili veškeré úsilí, abychom zobrazili barvy přesně, nemůžeme zaručit, že zobrazení barev na vašem počítači přesně odráží barvu produktů. Vaše produkty se mohou mírně lišit od těchto obrázků.
2.2 Balení produktů se může lišit od toho, které je zobrazeno na obrázcích na naší stránce.
2.3 Všechny produkty zobrazené na naší stránce podléhají dostupnosti. Budeme vás informovat e-mailem, jakmile to bude možné, pokud vámi objednaný produkt není dostupný a nebudeme zpracovávat vaši objednávku.
2.4 Všechny recenze produktů, které zákazníci posílají na stránku, jsou pouze nestrannými, nezávislými názory vyjádřenými našimi zákazníky po zakoupení a použití produktů.
Upozorňujeme, že jakékoliv zákaznické recenze, které tvrdí o zdravotních přínosech produktů, jsou výhradně názory zákazníků a nejsou podloženy žádnými nezávislými vědeckými důkazy nebo klinickými studiemi provedenými společností Manuka Doctor.
Společnost Manuka Doctor spolupracuje s třetí stranou, která pro nás zajišťuje sběr zákaznických recenzí, a nezobrazí recenze zákazníků, které obsahují zcela nepřesná nebo nepodložená tvrzení.
Podrobnosti o tom, jak používáme vaše osobní údaje při odesílání zákaznické recenze, naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
3. Používání naší stránky
Vaše používání naší stránky se řídí našimi Podmínkami použití webu. Věnujte čas jejich přečtení, protože obsahují důležité podmínky, které se na vás vztahují.
4. Jak používáme vaše osobní údaje
Vaše osobní údaje používáme pouze v souladu s našimi Zásadami ochrany osobních údajů. Přečtěte si je, protože obsahují důležité podmínky, které se na vás vztahují.
Naše Zásady ochrany osobních údajů stanovují:
- Jaké osobní údaje shromažďujeme
- Jak shromažďujeme osobní údaje
- Jak používáme osobní údaje
- Jak sdílíme osobní údaje
5. Pokud jste spotřebitel
5.1 Pokud jste spotřebitel, můžete nakupovat produkty z naší stránky pouze v případě, že jste starší 18 let. Pokud jste mladší 18 let, můžete naši stránku používat pouze se souhlasem rodiče nebo opatrovníka.
5.2 Jako spotřebitel máte právní práva ve vztahu k produktům, které jsou vadné nebo neodpovídají popisu. Rady ohledně vašich práv jsou dostupné u vašeho místního poradenského centra pro občany nebo úřadu pro obchodní standardy. Nic v těchto podmínkách tato právní práva neovlivní.
6. Jak je uzavírána smlouva mezi námi
6.1 Naše nákupní stránky vás provedou kroky potřebnými pro zadání objednávky.
6.2 Náš objednávkový proces vám umožní zkontrolovat a upravit případné chyby před odesláním objednávky. Zodpovídáte za zadání přesné a úplné dodací a/nebo doručovací adresy, na kterou má být jakýkoliv produkt doručen.
(a) nedoručení zboží k vám (v důsledku doručení jakéhokoli produktu na doručovací adresu, ke které nemáte přístup); a
(b) náklady na získání nebo vyzvednutí jakéhokoli produktu, který byl doručen na adresu zadanou nesprávně.
6.3 Po zadání objednávky od nás obdržíte e-mail potvrzující přijetí vaší objednávky. Upozorňujeme však, že to neznamená, že byla vaše objednávka přijata. Přijetí vaší objednávky proběhne podle popisu v odstavci 6.4.
6.4 Potvrdíme přijetí vaší objednávky odesláním e-mailu („Potvrzení odeslání“). Smlouva mezi námi vznikne pouze tehdy, když vám zašleme potvrzení odeslání.
6.5 Pokud vám nejsme schopni produkt dodat, například protože produkt není skladem, již není k dispozici nebo kvůli chybě v ceně na naší stránce, jak je uvedeno v odstavci 14.5, budeme vás o tom informovat e-mailem a vaši objednávku nevyřídíme. Pokud jste již za produkty zaplatili, vrátíme vám celou částku (včetně nákladů na dopravu) co nejdříve.
7. Naše právo měnit tyto podmínky
7.1 Tyto podmínky čas od času upravujeme. Podívejte se na začátek této stránky, kde zjistíte, kdy byly tyto podmínky naposledy aktualizovány.
7.2 Tyto podmínky můžeme čas od času revidovat za následujících okolností:
(a) změny způsobu, jakým přijímáme platby od vás; a
(b) změny příslušných zákonů a regulačních požadavků.
7.3 Pokaždé, když si od nás objednáte produkty, budou na smlouvu mezi vámi a námi platit aktuální podmínky. Pro zamezení pochybností můžeme podmínky kdykoli změnit za předpokladu, že se tyto změny nevztahují na žádnou objednávku, kterou jste již zadali a my jsme již potvrdili zasláním Potvrzení odeslání.
7.4 Kdykoli revidujeme tyto podmínky v souladu s tímto odstavcem 7, budeme vás informovat a upozorníme vás na tuto skutečnost uvedením, že byly tyto podmínky změněny, a přidáním příslušného data změny na začátek této stránky.
7.5 Produkt můžeme čas od času měnit tak, aby odpovídal změnám příslušných zákonů a regulačních požadavků.
8. Poskytování produktu
8.1 Náklady na různé možnosti doručení a náklady na produkty jsou uvedeny na kartě „doručení“ při výběru produktu a na naší stránce doručení. Vezměte prosím na vědomí, že u všech možností doručení je vyžadován podpis.
8.2 Budeme se snažit produkty doručit v rámci vybrané možnosti doručení a v každém případě do 30 dnů po datu potvrzení odeslání, které vám bude zasláno.
8.3 V případě, že naše kurýři nejsou schopni vám produkty doručit, zanecháme vám pokyny, jak si doručení znovu domluvit. Pokud si doručení znovu nedohodnete, budeme vás kontaktovat pro další pokyny a můžete nést další náklady na doručení.
8.4 Produkt bude vaší odpovědností od okamžiku, kdy vám produkt doručíme na adresu, kterou nám poskytnete. Pro odstranění pochybností je doručení účinné, když je doručeno na doručovací a/nebo dodací adresu, kterou jste poskytli, a zahrnuje (mimo jiné) doručení:
(a) sousední nemovitosti;
(b) určeného odběrného místa; a
(c) společné poštovní místnosti (např. v bytovém domě nebo jiném společném ubytování).
8.5 Neodpovídáme za žádné alternativní uspořádání, které provedete s jakýmkoli třetím kurýrem (jak je uvedeno v odstavci 12.2). Produkty doručíme na uvedenou doručovací a/nebo dodací adresu, ale nejsme odpovědní za jakékoli ztráty nebo škody, které vám vzniknou v důsledku změn provedených přímo s kurýrem.
8.6 Pokud jste obdrželi svou objednávku, ale neobdrželi jste všechny objednané produkty, musíte nás o tom informovat do 14 kalendářních dnů od data, kdy byla objednávka doručena (datum doručení, jak je uvedeno našimi kurýrními partnery). Jakmile od vás obdržíme oznámení, zahájíme vyšetřování. Pokud nám sdělíte, že jste neobdrželi určité produkty ze své objednávky, můžeme vás požádat, abyste podepsali prohlášení, že jste tyto produkty neobdrželi. Oznámení přijatá po uplynutí této 14denní lhůty nelze vyšetřit a nejsme odpovědní za žádné náklady, které vám vzniknou v důsledku vašeho selhání informovat nás v rámci této 14denní lhůty.
9. Vaše právo spotřebitele na vrácení a vrácení peněz
Tento odstavec 9 se vztahuje pouze na spotřebitele.
9.1 Vaše práva na ukončení smlouvy budou záviset na tom, zda je s produktem něco v nepořádku a kdy se rozhodnete smlouvu ukončit.
9.2 Pokud je produkt, který jste zakoupili, vadný nebo nesprávně popsán při doručení, můžete mít zákonné právo na ukončení smlouvy do třiceti 30 dnů od data, kdy jste smlouvu s námi uzavřeli.
9.3 Budete mít právo na vrácení peněz nebo výměnu pouze tehdy, pokud je obsah produktu nebo nádoba, ve které se produkt nachází, vadná nebo poškozená, pro odstranění pochybností nejsme odpovědní za žádné poškození obalu produktu.
9.4 Pokud je s produktem problém nebo pokud máte dotazy či stížnosti na produkty, kontaktujte nás. Můžete nám poslat e-mail na customerservices@manukadoctor.cz
9.5 Máme zákonnou povinnost dodávat produkty, které jsou v souladu s touto smlouvou. Viz níže souhrn vašich klíčových právních práv. Nic v těchto podmínkách neovlivní vaše zákonná práva.
10. Přehled vašich právních práv
10.1 Toto je přehled vašich klíčových právních práv. Tyto jsou předmětem určitých výjimek. Podrobné informace najdete na webu občanského poradenství www.citizensadvice.org.uk nebo volejte 03454 04 05 06.
10.2 Zákon o právech spotřebitelů z roku 2015 uvádí, že produkty musí být popsány, vhodné k použití a v uspokojivé kvalitě. Pokud jsou produkty, které koupíte, vadné, můžete mít nárok na vrácení peněz, pokud nás o tom informujete do 30 dnů od doručení produktů. Poté a po dobu šesti měsíců po doručení můžete mít nárok na výměnu produktů.
10.3 Pokud jste spotřebitel, máte zákonné právo zrušit smlouvu do 14 kalendářních dnů po doručení produktů podle předpisů o spotřebitelských smlouvách (informace, odstoupení a další poplatky) z roku 2013. Pokud si to rozmyslíte nebo z jiného důvodu se rozhodnete, že produkt nechcete ponechat. Můžete nás informovat o svém rozhodnutí smlouvu zrušit a máte nárok na plné vrácení peněz.
10.4 Ztratíte právo zrušit smlouvu, pokud byl produkt po doručení otevřen/rozbalen/použit nebo není v původním obalu, což jej činí nevhodným pro vrácení z hygienických a bezpečnostních důvodů.
11. Jak zrušit smlouvu s námi (včetně případů, kdy jste změnili názor)
11.1 Chcete-li zrušit smlouvu, stačí nás informovat o svém rozhodnutí o zrušení. Nevracejte žádné produkty, aniž byste nás nejprve informovali vyplněním vzorového formuláře pro zrušení nebo e-mailem, v němž vyjádříte svůj úmysl zrušit smlouvu. Bez jakéhokoli potvrzení o zrušení smlouvy může dojít ke zpoždění jakékoli náhrady, na kterou máte nárok. Použijte vzorový formulář pro zrušení, který je součástí naší webové stránky a ke kterému máte přístup pomocí následujícího odkazu. Pokud použijete tuto metodu, zašleme vám e-mail, abychom potvrdili, že jsme obdrželi vaše zrušení.
11.2 Můžete nás informovat také písemně zasláním e-mailu na customerservices@manukadoctor.cz nebo dopisem na adresu Unit 21 Waterfield Way, Sketchley Lane Industrial Estate, Hinckley, Leicestershire LE10 3ER, nebo kontaktováním našeho zákaznického servisu na čísle +44(0)1455 895959. Doporučujeme uchovat si kopii oznámení o zrušení pro vaši vlastní evidenci. Pokud nám zašlete oznámení o zrušení e-mailem nebo poštou, vaše zrušení je účinné od data, kdy jste nám e-mail poslali nebo dopis odeslali.
11.3 Pokud zrušíte svou smlouvu, protože jste změnili názor v rámci 14denní lhůty pro zrušení po doručení produktů, provedeme následující:
(a) vrátíme vám cenu, kterou jste zaplatili za produkty, vždy s ohledem na ustanovení článku 10.4 a naší zásady vrácení obsažené v naší zásadě dodání zde. Upozorňujeme však, že jsme ze zákona oprávněni snížit vaši refundaci, pokud došlo ke snížení hodnoty produktů z důvodu nadměrného zacházení s nimi, které není nutné pro ověření jejich povahy, vlastností a funkčnosti. Můžeme odečíst ztracenou hodnotu (která může být až ve výši ceny smlouvy) z částky, kterou jsme povinni vám vrátit.
(b) vrátíme vám jakékoli náklady na doručení, které jste zaplatili, i když ze zákona maximální refundace bude představovat náklady na doručení nejlevnější metodou, kterou nabízíme (za předpokladu, že se jedná o běžně přijímanou metodu). Pokud například nabízíme doručení produktu během 3-5 dnů za jednu cenu, ale vy zvolíte doručení do 24 hodin za vyšší cenu, vrátíme vám pouze částku za levnější možnost doručení. Pokud vracíte produkt podle tohoto článku 11.3 a uplatňujete právo na změnu názoru, budete nést náklady na vrácení včetně poštovného. Nemáme povinnost vám vrátit žádné náklady vzniklé v důsledku vrácení produktu k nám.
(c) provést jakékoli refundace co nejdříve, a v každém případě do lhůt uvedených níže:
(i) pokud jste produkt obdrželi, 14 dní po dni, kdy obdržíme produkt zpět od vás, nebo pokud dříve, dnem, kdy nám poskytnete důkaz o jeho odeslání;
(ii) pokud jsme produkt odeslali vám, ale vy jste ho neobdrželi, 14 dní po dni, kdy obdržíme produkt zpět od vás, nebo pokud dříve, dnem, kdy nám poskytnete důkaz o jeho odeslání;
(iii) pokud jsme produkt ještě neodeslali, 14 dní po vašem oznámení o rozhodnutí zrušit smlouvu.
11.4 Po potvrzení vaší objednávky ji pošleme na expedici a nejsme schopni zabránit jejímu odeslání. Pokud si přejete objednávku zrušit po jejím potvrzení, ale před jejím přijetím, můžete to udělat, ale musíte nám objednávku vrátit po jejím obdržení, aby vám byla refundována v souladu s článkem 11.5 níže. Ponesete náklady na vrácení za okolností uvedených v tomto článku 11.4 v souladu s článkem 11.6
11.5 Pokud ukončíte smlouvu z jakéhokoli důvodu po odeslání produktů vám nebo po jejich přijetí, musíte nám je vrátit. Produkty musíte vrátit poštou na adresu Manuka Doctor, Unit 21 Waterfield Way, Sketchley Lane Industrial Estate, Hinckley, Leicestershire LE10 3ER. Pokud uplatňujete právo na změnu názoru, musíte zboží odeslat co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od oznámení, že si přejete smlouvu ukončit.
11.6 Všechny vrácené produkty podle článku 11.5 musí být zaslány s informacemi o sledování zásilky. Nejsme odpovědní za žádné ztráty nebo škody vzniklé v důsledku vrácení produktů, které jsme neobdrželi a které byly zaslány bez sledování zásilky, a nemáme povinnost poskytnout refundaci za vrácení, které neobdržíme a bylo zasláno bez sledování zásilky.
11.7 Uhradíme vám pouze přiměřené náklady na vrácení, pokud budou produkty po inspekci považovány za vadné nebo nesprávně popsané [s výhradou ustanovení článku 11.10].
11.8 Ve všech ostatních případech (včetně situace, kdy uplatňujete právo na změnu názoru) musíte uhradit náklady na vrácení.
11.9 Pokud nám produkty vrátíte podle tohoto článku 11, protože jsou vadné nebo nesprávně popsané do 30 dnů od jejich doručení, vrátíme vám plnou cenu vadného produktu, jakékoli náklady na doručení a přiměřené náklady na vrácení. Před poskytnutím jakékoli refundace si však vyhrazujeme právo odečíst částku za poškození nebo opotřebení způsobené použitím produktu.
11.10 Pokud nám bude produkt vrácen podle článku 11.9 výše uvedeným způsobem, produkt bude nezávisle testován a vyhrazujeme si právo odmítnout jakoukoli refundaci za jakékoli náklady, které jste vynaložili, včetně:
(a) nákladů na produkty;
(b) nákladů na doručení; a
(c) nákladů na vrácení.
11.11 Pokud trpíte jakoukoli alergií, důrazně doporučujeme kontaktovat nás před zakoupením našich produktů pro více informací o jejich použití a vhodnosti. Naše webová stránka a označení produktů také obsahují jasné varování pro provedení kožního testu před použitím a/nebo konzumací našich produktů. V souladu s článkem 10.4 těchto podmínek, z hygienických důvodů nemůžeme poskytnout refundace za produkty, které byly otevřeny/použity. Toto platí i v případě, že tvrdíte, že jste utrpěli alergickou reakci na produkt.
11.12 Vrátíme vám peníze prostřednictvím platební metody, kterou jste použili k úhradě objednávky.
11.13 Pokud vám byly produkty doručeny:
(a) musíte produkty vrátit co nejdříve a v každém případě do 14 dnů;
(b) pokud produkty nejsou vadné nebo nesprávně popsané (v takovém případě viz článek 11.7), budete zodpovědní za náklady na vrácení produktů;
(c) máte zákonnou povinnost uchovávat produkty ve své držbě a starat se o ně s přiměřenou péčí, dokud je máte ve svém vlastnictví.
11.14 Pokud vrátíte produkt nebo produkty mimo 14denní lhůtu pro zrušení a bez našeho výslovného písemného souhlasu, považujeme to za neoprávněné vrácení. Vyhrazujeme si právo odmítnout refundaci za jakékoli neoprávněné vrácení a nejsme povinni poskytnout refundaci nebo vrátit produkty vám. Produkty budete moci vyzvednout z našich prostor, ale pokud toto právo neuplatníte, nejsme povinni zajistit, že produkty budou zaslány zpět vám.
12. Doručení
12.1 Doručování objednávek provádějí externí kurýři.
V současné době poskytujeme kurýrní služby prostřednictvím:
Doručení v Irsku - DPD
Mezinárodní doručení - DPD, TNT a UPS
12.2 Pro více informací o sdílení osobních údajů během doručovacího procesu se podívejte na naši Zásady ochrany osobních údajů.
Pro dokončení doručení vaší objednávky poskytneme externím kurýrům:
(i) Jméno a adresa jednotlivce
(ii) E-mailová adresa jednotlivce
(iii) Telefonní číslo jednotlivce
(iv) Podrobnosti objednávky
12.3 Externí kurýři mají přístup pouze k osobním údajům nezbytným pro doručení a uchovávají je pouze po dobu, která je nezbytná.
12.4 Je vaší odpovědností zadat a zkontrolovat fakturační a doručovací adresu při nákupu na našem webu a zajistit, aby všechny poskytnuté osobní údaje byly aktuální a správné.
12.5 Během procesu objednávky vám bude poskytnuta příležitost zkontrolovat fakturační a doručovací adresu.
12.6 Uložené adresy si můžete také prohlédnout v sekci „Můj účet“, pokud máte účet.
12.7 Nepřijímáme odpovědnost za objednávky doručené a přijaté na adresy, které byly zadány nesprávně na webu.
12.8 Budeme vás kontaktovat s odhadovaným datem doručení, které bude do 30 dnů od data potvrzení o odeslání (datum, kdy vám zašleme e-mail, abychom potvrdili přijetí vaší objednávky). Doručení vám může být občas ovlivněno událostmi mimo naši kontrolu. Viz článek 17 ohledně naší odpovědnosti v takových případech.
12.9 Doručení bude dokončeno, když produkty doručíme na adresu, kterou jste nám poskytli, s ohledem na ustanovení článku 8.4.
12.10 Pokud svou objednávku neobdržíte v uvedené lhůtě, musíte nás informovat do 14 dnů od data objednání. Po obdržení oznámení zahájíme vyšetřování u příslušného kurýra. Oznámení přijatá po uplynutí této 14denní lhůty nemohou být prošetřena a nejsme odpovědní za žádné náklady vzniklé z důvodu vašeho opomenutí oznámení v této lhůtě.
12.11 POKUD NÁM OZNÁMÍTE, ŽE JSTE PRODUKT(É) NEOBDRŽELI, AČKOLI NÁM KURÝŘ POTVRDIL, ŽE BYL DORUČEN NA POSKYTNUTOU ADRESU A PODEPSÁN, MŮŽEME PODLE NAŠEHO UVÁŽENÍ POVAŽOVAT PRODUKTY ZA PODEZŘELÉ ZE ZLODĚŽE A VYŽADOVAT, ABYSTE PODEPSALI PROHLÁŠENÍ, ŽE JSTE PRODUKT(É) NEOBDRŽELI.
12.12 Pokud není nikdo dostupný na vaší adrese k převzetí doručení, kurýr se pokusí doručit vaši objednávku na sousední adresu.
Pokud je vaše zásilka odeslána přes DPD, kurýr vás bude informovat o znovu domluveném doručení, pokud byl neúspěšný.
V každém případě, pokud je vaše zásilka vrácena do skladu Manuka Doctor, kontaktujte Manuka Doctor k opětovnému doručení.
12.13 Od dokončení doručení přechází odpovědnost za produkty na vás.
12.14 Vlastníkem produktů se stáváte teprve po úplném zaplacení včetně všech příslušných poplatků za doručení.
12.15 Tento článek 12.15 platí pouze v případě, že jste spotřebitel.
Pokud překročíme 30denní lhůtu pro doručení jakýchkoli produktů, můžete svou objednávku okamžitě zrušit, pokud platí některá z následujících podmínek:
(a) odmítli jsme produkty doručit;
(b) doručení v rámci dodací lhůty bylo zásadní (s ohledem na všechny relevantní okolnosti); nebo
(c) před přijetím vaší objednávky jste nás informovali, že doručení v rámci dodací lhůty je zásadní.
12.16 Pokud nechcete svou objednávku okamžitě zrušit nebo k tomu podle článku 11.7 nemáte právo, můžete nám stanovit novou lhůtu pro doručení, která musí být přiměřená, a můžete svou objednávku zrušit, pokud novou lhůtu nesplníme.
12.17 Pokud se rozhodnete svou objednávku z důvodu pozdního doručení podle článku 12.15 zrušit, můžete tak učinit pouze u některých produktů nebo u všech, pokud jejich rozdělení podstatně nesníží jejich hodnotu. Pokud vám byly produkty doručeny, budete je muset vrátit nám a my vám uhradíme přiměřené náklady na vrácení. Po zrušení objednávky vám vrátíme veškeré částky, které jste nám za zrušené produkty a náklady na doručení zaplatili, jak je uvedeno v článku 11.3(b).
12.18 Pokud se rozhodnete nechat si objednávku doručit na adresu spediční společnosti, naše odpovědnost končí ve chvíli, kdy je objednávka přijata na adrese spediční společnosti. Nejsme odpovědní za balíky, které nebyly přijaty nebo byly poškozeny, ani za jakoukoli ztrátu nebo poškození, které vám vznikly v důsledku okolností, které nastaly po doručení na dodací adresu uvedenou ve vaší objednávce.
13. Mezinárodní doručení
13.1 Doručujeme do zemí uvedených na této stránce. Některé produkty však mohou být omezeny pro určité mezinárodní destinace, proto si před objednáním produktů pečlivě přečtěte informace na této stránce.
13.2 Pokud si objednáte produkty z našich stránek pro doručení do jedné z mezinárodních destinací, vaše objednávka může podléhat dovozním clům a daním, které se uplatní při doručení do této destinace. Upozorňujeme, že nad těmito poplatky nemáme žádnou kontrolu a nemůžeme předvídat jejich výši.
13.3 Za platbu jakýchkoli takových dovozních cel a daní jste zodpovědní vy. Před zadáním objednávky kontaktujte svou místní celní správu pro další informace.
13.4 Musíte dodržovat všechny platné zákony a předpisy země, pro kterou jsou produkty určeny. Nenese odpovědnost, pokud některý z těchto zákonů porušíte.
13.5 Mezinárodní doručení objednávek na těchto stránkách je realizováno z Velké Británie. Pro dokončení doručení musí být některé osobní údaje sdíleny s našimi poskytovateli kurýrních služeb, kteří sídlí ve Velké Británii.
13.6 Další informace o sdílení osobních údajů během procesu doručování naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
14. Cena produktů a poplatky za doručení
14.1 Ceny produktů jsou ty, které jsou uvedeny na našich stránkách. Snažíme se zajistit, aby byly ceny produktů v okamžiku zadání správné. Pokud však zjistíme chybu v ceně objednaného produktu, postupujte podle článku 14.5.
14.2 Ceny našich produktů se mohou čas od času měnit, ale změny neovlivní žádnou objednávku, kterou jsme potvrdili potvrzením o odeslání.
14.3 Cena produktu zahrnuje DPH (pokud je to relevantní) podle aktuální platné sazby v Irské republice. Pokud se však sazba DPH změní mezi datem vaší objednávky a datem doručení, upravíme DPH, kterou zaplatíte, pokud jste již produkty nezaplatili před účinností změny DPH.
14.4 Cena produktu nezahrnuje poplatky za doručení. Naše poplatky za doručení jsou uvedeny na našich stránkách. Chcete-li zjistit příslušné poplatky za doručení, navštivte naši stránku Dodání. Náklady na doručení jsou založeny na celkové částce vaší objednávky. Pokud během procesu platby použijete slevový kód nebo věrnostní body, celková částka se může změnit a náklady na doručení budou přepočítány. To může způsobit, že vaše objednávka nesplní prahovou hodnotu pro určitý druh akce (například bezplatné doručení).
14.5 Naše stránky obsahují velké množství produktů. Navzdory našemu úsilí se může stát, že některé produkty na našich stránkách budou nesprávně oceněny. Obvykle ceny kontrolujeme jako součást procesu odeslání, aby:
(a) Pokud je správná cena produktu nižší než cena uvedená na našich stránkách, účtujeme nižší částku při odeslání produktů vám; a
(b) Pokud je správná cena produktu vyšší než cena uvedená na našich stránkách, budeme vás co nejdříve kontaktovat, abychom vás informovali o této chybě a dáme vám možnost pokračovat v nákupu za správnou cenu nebo zrušit objednávku. Vaši objednávku nebudeme zpracovávat, dokud nebudeme mít vaše instrukce. Pokud se nám nepodaří vás kontaktovat pomocí kontaktních údajů uvedených během procesu objednávky, objednávku považujeme za zrušenou a oznámíme vám to písemně. Upozorňujeme, že pokud je cenová chyba zjevná a nepřehlédnutelná a mohli jste ji snadno rozpoznat jako chybu, nejsme povinni vám produkt poskytnout za nesprávnou (nižší) cenu.
Slevové kódy a věrnostní kredit
14.6 Čas od času poskytujeme slevové kódy a provozujeme věrnostní bodový program.
Slevový kód nelze použít současně se slevou za věrnostní body.
Na stejnou objednávku nelze použít více slevových kódů.
Slevové kódy a věrnostní body nelze uplatnit na vaši objednávku zpětně.
Pokud nemůžete použít slevový kód nebo věrnostní body, kontaktujte prosím náš zákaznický servis před dokončením objednávky, protože vám nemůžeme pomoci po zadání objednávky. Během procesu objednávky budete mít příležitost zkontrolovat svou objednávku před odesláním. Pokud při této kontrole zjistíte, že nebyl použit slevový kód nebo sleva za věrnostní body, neodešlete objednávku.
14.7 Náklady na doručení jsou založeny na celkové částce vaší objednávky v souladu s článkem 14.4. Pokud během procesu platby použijete slevový kód nebo slevu za věrnostní body, celková částka se může změnit a náklady na doručení budou přepočítány na základě nové celkové částky. To může znamenat, že vaše objednávka nesplňuje prahovou hodnotu pro určitou akci, například pro bezplatné doručení. Pokud slevový kód nebo sleva za věrnostní body sníží celkovou částku pod tento práh, vaše objednávka nebude pro akci způsobilá.
14.8 Vy jste zodpovědní za rozhodnutí, zda použití slevového kódu nebo věrnostních bodů přináší nejlepší hodnotu.
14.9 Vyhrazujeme si právo bez předchozího oznámení stáhnout slevové kódy a věrnostní bodový program. Nemáme žádnou povinnost uznat jakékoli slevové kódy nebo věrnostní body.
14.10 Věrnostní body lze uplatnit pouze v eurech (€), zaokrouhlených na nejbližší jedno euro (€1). Na jednu objednávku lze použít maximálně sto eur (€100) slevy za věrnostní body. Věrnostní body nelze použít na náklady na dopravu.
14.11 Pro použití našeho věrnostního bodového programu musí být použita platná e-mailová adresa. K uplatnění věrnostních bodů je nutné mít aktivovaný účet na webových stránkách.
14.12 Věrnostní bodový program je poskytován jako online služba dostupná pro transakce provedené přímo prostřednictvím webových stránek. Služba není dostupná pro objednávky zadávané telefonicky nebo šekem.
14.13 Věrnostní body nemají mimo program žádný peněžní ekvivalent. Nelze je vyměnit za peníze, převést, darovat nebo použít v jakémkoli jiném programu.
15. Jak zaplatit
15.1 Za produkty můžete zaplatit pouze následujícími způsoby:
debetní kartou nebo kreditní kartou
PayPal
Apple Pay
Google Pay
15.2 Platba za produkty a všechny příslušné poplatky za doručení se provádí předem.
Další informace o shromažďování a použití osobních údajů během platebního procesu naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
16. Naše odpovědnost, pokud jste spotřebitel
Tento článek 16 platí pouze v případě, že jste spotřebitel.
16.1 Pokud nesplníme tyto podmínky, neseme odpovědnost za ztrátu nebo škodu, kterou utrpíte, a která je předvídatelným důsledkem našeho porušení těchto podmínek nebo naší nedbalosti, avšak neneseme odpovědnost za žádnou ztrátu nebo škodu, která není předvídatelná. Ztráta nebo škoda je předvídatelná, pokud byly zřejmým důsledkem našeho porušení nebo pokud jsme je společně předpokládali v době uzavření smlouvy.
16.2 Produkty dodáváme pouze pro osobní a soukromé použití. Souhlasíte, že produkt nepoužijete pro komerční, obchodní nebo opětovný prodej, a neneseme vůči vám žádnou odpovědnost za ztrátu zisku, ztrátu obchodu, přerušení podnikání nebo ztrátu obchodní příležitosti. Nenese odpovědnost za žádný produkt, který jste zakoupili od třetí strany mimo Irskou republiku nebo který byl přepravován prostřednictvím irské adresy a nenese odpovědnost za jakoukoli ztrátu nebo škodu, která vám vznikla v důsledku nákupu od třetí strany mimo Irskou republiku nebo přepravy.
16.3 Naši odpovědnost vůči vám nevylučujeme ani neomezujeme, pokud by to bylo nezákonné. To zahrnuje odpovědnost za smrt nebo zranění způsobené naší nedbalostí nebo nedbalostí našich zaměstnanců, zástupců nebo subdodavatelů; za podvod nebo podvodné zkreslení; za porušení vašich zákonných práv ve vztahu k produktům včetně práva obdržet produkty, které jsou: podle popisu a odpovídají informacím, které jsme vám poskytli, i jakémukoli vzorku nebo modelu, který jste viděli nebo zkontrolovali; v uspokojivé kvalitě; vhodné pro jakýkoli zvláštní účel, který nám byl oznámen; dodány s přiměřenou odborností a péčí a v případě instalace námi správně instalovány; a za vadné produkty podle zákona o ochraně spotřebitele z roku 1987.
17. Události mimo naši kontrolu
17.1 Neneseme odpovědnost za žádné selhání nebo zpoždění ve výkonu našich povinností vyplývajících ze smlouvy, které je způsobeno událostí mimo naši kontrolu. Událost mimo naši kontrolu je definována níže v článku 17.2.
17.2 Událostí mimo naši kontrolu se rozumí jakýkoli čin nebo událost, která je mimo naši přiměřenou kontrolu, včetně, ale bez omezení na stávky, výluky nebo jiné průmyslové akce třetích stran, občanské nepokoje, povstání, invaze, teroristický útok nebo hrozbu teroristického útoku, válku (ať už vyhlášenou nebo ne) nebo hrozbu nebo přípravu na válku, požár, explozi, bouři, záplavu, zemětřesení, sesuv půdy, pandemii, epidemii nebo jinou přírodní katastrofu, selhání veřejných nebo soukromých telekomunikačních sítí nebo nemožnost využití železnic, lodní dopravy, letecké dopravy, automobilové dopravy nebo jiných prostředků veřejné nebo soukromé dopravy, nedostatek dodavatelů, uzavření nebo lockdown, nařízení vlády nebo místních úřadů.
17.3 Pokud nastane událost mimo naši kontrolu, která ovlivní plnění našich povinností vyplývajících ze smlouvy:
(a) budeme vás kontaktovat co nejdříve, abychom vás informovali; a
(b) naše povinnosti vyplývající ze smlouvy budou pozastaveny a lhůta pro plnění našich povinností bude prodloužena na dobu trvání události mimo naši kontrolu. Pokud událost mimo naši kontrolu ovlivní naše doručení produktů vám, dohodneme s vámi nové datum doručení po ukončení události mimo naši kontrolu.
17.4 Můžete zrušit smlouvu, která je ovlivněna událostí mimo naši kontrolu, pokud tato událost trvá déle než 60 dní. Chcete-li zrušit, kontaktujte nás. Pokud se rozhodnete zrušit, budete muset vrátit (na naše náklady) všechny relevantní produkty, které jste již obdrželi, a my vám vrátíme cenu, kterou jste zaplatili, včetně všech poplatků za doručení.
18. Komunikace mezi námi
18.1 Když v těchto podmínkách odkazujeme na "písemně", zahrnuje to i e-mail.
18.2 Pokud jste spotřebitel:
(a) Pro zrušení smlouvy v souladu s vaším zákonným právem, jak je uvedeno v článku 11, tak učiňte v souladu s ustanoveními uvedenými v článku 11.1.
(b) Pokud nás chcete kontaktovat písemně z jakéhokoli jiného důvodu, můžete nám poslat e-mail na customerservices@manukadoctor.cz nebo poštou na adresu Manuka Doctor (UK) Limited, Unit 21 Waterfield Way, Sketchley Lane Industrial Estate, Hinckley, Leicestershire LE10 3ER. Vždy se můžete obrátit na náš zákaznický servis ve Velké Británii na +44(0)1455 895959.
(c) Doporučujeme použít náš kontaktní formulář na webu, e-mailovou adresu nebo telefonní číslo pro kontaktování nás, spíše než zasílání zpráv prostřednictvím profilů na sociálních sítích.
Naše stránka "kontaktujte nás" je k dispozici zde.
Naše e-mailová adresa je customerservices@manukadoctor.cz
Naše telefonní číslo je (UK) +44 1455 895959
18.3 Pokud vás musíme kontaktovat nebo vám dát oznámení písemně, učiníme tak e-mailem nebo doporučenou poštou na adresu, kterou jste nám poskytli při objednávce.
Další informace o shromažďování osobních údajů během komunikace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
Vaše údaje nepřidáme do našich marketingových seznamů, pokud k tomu neudělíte výslovný souhlas.
19. Ochrana osobních údajů
Další informace o shromažďování, používání a uchovávání osobních údajů při návštěvě a používání naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
19.1 Zpracování osobních údajů bude probíhat pouze podle opatření uvedených v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
19.2 Zavádíme a udržujeme vhodná technická a organizační opatření na ochranu vašich osobních údajů. Pro více informací nás prosím kontaktujte.
19.3 Budeme dodržovat práva jednotlivce ohledně vašich osobních údajů.
19.4 Budeme udržovat písemný záznam všech zpracovatelských činností pod vaší odpovědností.
19.5 Všichni zaměstnanci a subdodavatelé jsou oprávněni zpracovávat osobní údaje a jsou vázáni povinností mlčenlivosti ve vztahu k poskytnutí osobních údajů.
19.6 Budeme vás informovat, pokud se dozvíme o jakémkoli zásadním narušení osobních údajů.
20. Ostatní důležité podmínky
20.1 Můžeme převést naše práva a povinnosti podle smlouvy na jinou organizaci, aniž by to ovlivnilo vaše práva nebo naše povinnosti podle těchto podmínek. O této skutečnosti vás budeme informovat písemně nebo prostřednictvím oznámení na této stránce.
20.2 Své práva nebo povinnosti podle těchto podmínek můžete převést na jinou osobu pouze s naším písemným souhlasem.
20.3 Tato smlouva je mezi vámi a námi. Žádná jiná osoba nemá práva na vymáhání jakéhokoliv z jejích ustanovení, ať už podle zákona o právech třetích stran z roku 1999, nebo jinak.
20.4 Každý odstavec těchto podmínek funguje samostatně. Pokud soud nebo příslušný orgán rozhodne, že kterýkoliv z nich je nezákonný nebo nevynutitelný, zbývající odstavce zůstanou v plné platnosti a účinnosti.
20.5 Pokud nezajistíme, abyste splnili některou ze svých povinností podle těchto podmínek, nebo pokud neprosadíme svá práva vůči vám, nebo pokud s tím zpozdíme, nebude to znamenat, že jsme se vzdali svých práv vůči vám a nebude to znamenat, že nemusíte tyto povinnosti plnit.
20.6 Pokud jste spotřebitel, upozorňujeme, že tyto podmínky se řídí anglickým právem. To znamená, že smlouva o nákupu produktů prostřednictvím naší stránky a jakýkoli spor nebo nárok vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní budou řízeny anglickým právem. Vy i my se oba zavazujeme k neexkluzivní jurisdikci soudů v Anglii a Walesu. Nicméně, pokud jste rezidentem Severního Irska, můžete rovněž zahájit řízení v Severním Irsku, a pokud jste rezidentem Skotska, můžete rovněž zahájit řízení ve Skotsku.